Statusen är knäck!

Gjort mig till och kokat knäck till jul. :D Och med facit i hand ( munnen ) så kommer det inte finnas mycket kvar till jul...hoppas att det finns någon ynka liten lakritzknäck kvar till farfar som väntas på besök imorgon. och om jag har riktig tur kan jag kanske ta med en liten polkaknäck till mormor på söndag. Nu ska jag inte hoppas för mycket till turen kanske, men jag tror nog ändå att jag kommer ha sån tur så att det finns mer grädde och sirap att köpa på h'andlaffärn innan jul så att det kokas ett par satser till med godaste knäcken ever! :D
Status på Loppan är ... sänkt. Däckad. Tvärslut. Avslutade sin penicillinkur igår och jag tror inte att den räckte till denna gång. Önskar att det är vanlig fredagströtta som infunnit sig. men ögonen är oroväckande glansiga och pannan är lite aningens för varm... Vi får väl se? Kanske att det blir en ny vända till farbror doktorn helt enkelt. Suck, jul å allt. Men, vi har god knäck iaf ;)
Status på lillMessi är helt ok. Där pratar vi bara fredagströtta och inget annat. Tackar för det!
Status för övrigt är... soffhäng, fredagsslapp i soffan och jobbhelg. Kan bli kanoners de'ju! :D
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback