2011-02-17

Sjukt trött! Skulle lätt kunna lägga mig nu och somna på tre röda. Dagarna börjar tidigt numera och allt känns nytt på jobbet. Nygammalt kan man säga...ovant. Det är som lite tempo igen och det tar på krafterna. Har iaf fixat lite här hemma under veckan. Vi har lekt "Halv åtta hos mig"...barnen vann... Jag har bakat limpa som snart är slut :( Idag vart det tre små Janson's som kommer mätta gott till lunch imorgon. Varför just tre? Ja, det undrar jag med... Varsin till lunchmat för mig och gubben...vem ska få den tredje liksom? Jaja, funkar väl som lunch på lördag åt mig, om inte farsgubben dyker upp...då får han den med sig hem... Har lite matlådor "på lut" i frysen nu igen....måste ta mig i kragen och leverera bara ;)
Ja, sen vart det nog inte så möe mera idag...Janson's och torsk (inte torsk som i torsk...utan torsk som i torsk ;) ) i Mattävlingen.... fast kanske man inte kan se det som förlust ändå? Har ju vunnit mycket genom att få barnen att laga varsin egen middag...Underbart!
En kall men fantastisk skön promenad vart det ikväll!! Såklart glömde smart-jag mössan. I skogen gick det väl bra, där vart det till och med varmt! Men kinderna och öronen fick stoppas in i jackluvan så gott som det bara gick!
Nu är kvällsmackan ätuppen och jag ska sussa gott till morgonen!
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att veta då stannar jag kvar hemma på söndag :)

2011-02-18 @ 05:01:34
URL: http://littlemoment.blogg.se/

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback