2011-02-24

Vart tog veckan vägen? Jag skulle ju vara ledig i fyra dagar?? Hm? det är helt klart ngt fel här!! jag dumsnut som planerat att fixa en massa imorgon på förmiddagen...japp...jobb var det inbokat visst.... Ångrar mig inte bara så lite just nu! Men jag kanske hinner på...hm...få se nu...lördag nästa vecka? Att almanackan ska vara så fullplanerad hela tiden?? Å minsta lucka ser jag till att fylla ut i sista stund... Jag behöver hinna handla, städa, tvätta, fixa, dona, ordna, pyssla, slappa....and on and on... ;)
Jaja..jag har mig själv att skylla. Klart det inte är BARA jobb inbokat. Nädå, en hel del trevligheter finns det med såklart! Vi ska ÄNTLIGEN å träffa lillkillen. Vi ska åka till åland på dagskryssning. Vi ska kolla på tennisturnering och kanske hinna med en tripp till goda vänner. Det är ju sportlov tametusan! :D
Nu säger jag Tjing och fortsätter slappa lite innan jag ska jobba MÅNGA, MÅNGA timmar....kliver av söndag em....känns långt dit just nu... ;)
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback