En dagens

Dagens humör: Gott. Solen visar sig, fast det känns kallt som sjutton. 
Dagens mående: Skulle nog behöva komma i balans med mitt blodsocker. Vilket betyder, bättre matvanor... ;)
Dagens borde: Ringa ett samtal. Fixa med tvätten och gå ut i solen på långprommis! :D
Dagens frisyr: Oh no! Den gömmer jag väl under mössan! 
Dagens smink: Går kanske inte å gömma facet under mössan? Noll fake-make än så länge.
Dagens kläder: Jeans och en alldeles för stor fleecetröja. 
Dagens planer: Måla färdigt lådan och fatet. 
Dagens vill ha: Vår, värme och friska barn vore fint!
Dagens längtan: Våren såklart! Få börja påta med blommor och fröer och gräva och fixa. Gah! :D
Dagens fundering: Löser sig allt, eller är det bara en klysha?
Dagens beroende: kaffe och cig som alla andra dagar!
Dagens tråkigaste: Den kanske man kan få återkomma på? Dagen har ju knappt börjat!
Dagens musik: En salig blandning från SR-P4.
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback