Grisar ska inte ha roligt?

Letar efter något kul att göra. Funderar på att bjuda familjen till Wasa-museet nästa helg. Har kollat runt på olika museér i storstaden, kanske det tekniska skulle vara skoj också? Tänkte kanske någon föreställning, teater. Men då passar det inte att vara spontan och ute i sista minuten....iaf inte om man vill ha biljetter utan "skymd sikt".
Har ni något riktigt roligt som ni vill tipsa om? Som är lika kul för en liten brutta som en karl i sina bästa år? Svårt att få till det där ju...att det ska passa alla... Hur som helst vet jag att ett restaurangbesök passar alla... Det är så det får bli helt enkelt. Något skoj och ett matstop... Kan bli donken men jag  hoppas på ngt annat... Vi får väl an si!
Håller inte med Emil's pappa jämt.... Grisar ska ha roligt...iaf ibland! :)
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Annelie

Morning!

Mina gillar museum. Åkte mkt förr då d var gratis inträde. ;) Det kanske d blivit nu igen?



Iaf är Tekniska deras favorit. Kul för alla tycker jag. Mkt man får testa och lattja med. Det skulle nog jag rekomendera. :)



Ses sen!

2011-02-13 @ 10:53:33
URL: http://frostnatter.wordpress.com

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback