Hur gör du?

Erbjöd mig för 11 dagar sen att jag kunde jobba ikväll. Fick till svar att ansvarig skulle återkomma med besked i slutet på förra veckan. Blev uppringd iofs av ansvarig, men i en annan fråga...om jobb natten till idag. Nyss ringde det... "Ska inte du vara här nu?"  Hm, jag vet inte jag...men hur skulle du gjort? Jag tolkade inte frågan om jobb söndagnatt som en bekräftelse på att jag skulle jobba måndagkväll.... Men jag kanske är lite korkad jag? TUR att jag har en förstående underbar sambo som fixar och ordnar för våra underbara och fantastiska barn. TUR för chefer och ansvariga... Att han liksom jag kan ta ändringar och omstruktureringar av dagliga planeringen med KORT varsel.... Så vad tror ni? Är det jag eller "Den mänskliga faktorn" som trasslat (återigen) och därmed fått information och viktiga detaljer att försvinna i den allmänna förvirringen?
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback