Pyssel

Är pyssel-sugen. Skulle vilja sy upp fina hissgardiner till köket! Ser enkelt ut på de beskrivningar jag hittat. Så enkelt så ;)
Bilden har jag snott från en säljare på Tradera. Smart idé måste jag säga...att sy av gamla lakan! Fast jag tror att jag vill måla ngt fint på mina. Nåt litet tänkvärt ordspråk eller så.
Tror att det skulle kunna bli några såna till altanen också. Fast inte vita då...lär ju bli avgasgrå på ett litet kick.... :( Men det skulle absolut bli finare än de (olika) persiennerna som sitter där nu...hua!
Även kökshandukarna som inhandlades på IKEA för 2:- styck kan få sig en magisk omvandling. Tänkta som söta gardiner till lilla lekstugan... Låter helt sjukt kanske...men kan bli fint tror jag!
*Ljuvlig Hissgardin, Underbar Spets, Monogram Shabby Chic*
Får väl lägga in någon bild sen om/när det blir klart! :)
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min kompis mamma använde frottehandukar till gardiner på toaletten så kökshandukar till lekstugan är nog lika bra det.. :)

2011-02-03 @ 16:07:03

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback