Second hand

Ja, jag tog mig iväg. Loppan fick följa med. Oftast vet man ju vad man vill handla. Oftast handlare det om mjöllk... Men att kliva in i en lokal, överfylld med saker. Saker som faktiskt redan är använda av någon annan. Prylar och grejer som är ullt funktionsdugliga och bara väntar på att få bli använda åetrigen. Det är en annan grej. Hittar saker jag aldrig trott att jag skulle vilja ha, eller behövt. Konstigt! Hur som helst. Tänkte mig kanske lite prylar till vagnen som vi ska trängas i i sommar. Kanske lite saker till hemmet, renoveringsobjekt.
Men, jag tog Loppan med mig... ;)
Det tog exakt 3 minuter och 36 sekunder innan hon hittade en gunghäst.... Jag insåg att vårt första fynd var gjort, men jag tänkte inte släpa runt på en gunghäst bland glas och porslin... Till kassan blev det och sen ut i bilen..
In igen för att "Nu ska mamma få titta lite också"
18 minuter senare satt vi återigen i bilen. Loppan skulle hem med sin nyfunna vän!
Mamman fick med sig två gardinkappor, en blomkorg och ett gäng meter spetsar till hennes projekt "Sy egna hissgardiner"
Nästa gång får loppan stanna hemma....
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback