Synsk?

Pratade med lillasyster-yster. Det kom ju en liten till slut och herrejösses så söt! Vill helst av allt åka dit nu på en gång och snuffa bebis. Men med sjukor i huset går det fetbort... Buhu! Igår kväll satt vi (jag, mannen och barnen) och pratade om vad bebben skulle kunna få för namn. Alla var rörande överens om att det inte skulle bli ngn Gösta, inget fel på Gösta men... Ingen av oss trodde på ett "modernt" namn och inte heller något "gammeldags". Så idag när jag äntligen får tag på lillstrumpan så frågade jag om de hade något namn... Sonen som kommer ut från sitt rum säger... "Jag tror han får heta Simon" EXAKT samtidigt som jag hör systers röst i luren... "Vi tror han får heta Simon"
Jag menar...vad är oddset på det? Hur många namn finns det? Hur troligt är det att de två ska säga exakt samma namn samtidigt??
Creepy!
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback