Tisdag

Ledig. Skönt! Eller?
Loppan ska skjutsas runt i halva roslagen. Sonen har lekkompis på em. Jag fixar logistiken.
Trött!
Orka lyssna på loppans tjat? Förvisso söt loppa, men alla dagar orkar man inte lyssna. Så är det! man ska lyssna, titta och vara med henne  24-7. "Mamma, vet du en sak...." inleder varje mening. Omöjliga frågor utan något som helst spår av sammanhang.... "Vad kostar en gitarr?" "När ska jag åka" "Varför skiner solen" "Hur långt är två timmar" "Kan jag få glass"   ANDAS UNGE!! ;)
Vi har varit vakna i ca 3 timmar och hon har varit tyst MAX 10 minuter....de 10 minuter hon lyckats andas utan att få ut ljud...
Längtar efter vår och sommar. Vara ute, utan strumpor och skor. Svettas och slappa. Komsi komsi våren! Jag är redo nu! Kom bara, kom!!
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback