Uppmuntrande ord från älskade syster!!

När ditt jobb känns tungt och tråkigt, och du är på gränsen till
depression och inget går som det borde, gör då detta:

När du åker ifrån jobbet, stanna till vid ett apotek och köp en
stjärttermometer av märket Johnson & Johnson. Öppna förpackn......ingen och
läs bruksanvisningen.

Där kommer du att finna meningen: " varje termometer har testats
personligen i vår fabrik."

Blunda sen och upprepa med hög röst minst 5 gånger: "Jag är glad över
att inte jobba på kvalitetskontrollen på Johnson & Johnson, jag är glad
över att inte jobba på kvalitetskontrollen på Johnson & Johnson..."


Återkommer

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha Gud vad bra man har det!!! :) kul!



Ledsen att jag backade prommisen, jag hade också behövt den! ;)

2011-02-28 @ 22:35:55
URL: http://frostnatter.wordpress.com

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback