2011-01-14

Ser ut att bli en fin, kall vinterdag idag. Frostiga -14 då det var dags att ge sig iväg med barnen. Knirr och knarr under skorna och luften som fryser i näsan. Inne sprakar brasan, kaffebryggaren gurglar och det är bara jag och katten. På em står det skridskor på schemat. Inomhus, tack och lov.
Jobbhelg står framför mig. Har fina 30 timmar, drygt, kvar att göra innan det blir ledigt. Har inget emot att jobba helg, egentligen. Just nu är det tufft överlag bara. Har jag bestämt mig vill jag att det ska hända NU, inte om en månad, tre veckor eller ett halvår. NU. Otålig.
Vinsnubben på TV4, Bengt Frithiofsson, jag tror inte han är helt nykter i dagens sändning av nyhetsmorgon... Hm, han är ju lite märklig jämt, men idag vet han nog inte riktigt vad han snackar om. Och de är ganska snabb på att försöka få ngn annan att prata eller bryta till reklam. Jaja, fredag, klart killen får ta en sup! Eller?
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback