20110103

Vaknade i tid idag då...hahaha NOT!!! Klockan var liite över tio då vi slog upp våra blå/gröna/bruna. Funderade på hur man gör då man inte ätit frukost men det serveras lunch på dagis/fritids alldeles strax... De fick kasta i sig varsin rostad och sen for vi. Bilen som snällt stått still ett par dagar syntes knappt under täcket. Sopkvasta ligger någonstans ihop med ett par skidor och en stav under just nämnda täcke och kommer visa sig först om ett par månader.... Sicken tur att gubben fick rejäla vantar i julklapp...de funkade ypperligt bra som substitut för sopkvasta. Fattar inte hur det gått till men bensin har den iaf lyckats sluka fast den stått still, eller så var det ngn som lämnade den tom och det är därför den fått stå ensam och övergiven? Minns inte... ;)
Kör ett litet extrapass på jobbet innan jobbet. Glasklart.... yepp så får det bli! Och appropå jobbet så har jag ett mail att slänga iväg och ett samtal att ringa. Hoppas det klarnar efter det, på olika vis!
Nu...rodel i soffan!
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback