Halvlek...

Halva veckan har gått och vi är redan helt slut...
Fullt program för alla i familjen resten av veckan.
Hoppas på att nästa vecka kan bli lite lugnare??

Loppan och jag har en hemlis som ska genomföras imorgon. Spännande!!
Mannen i huset lockar oss till skratt då han glider runt i de nyinförskaffade läsglasögonen... "Men oj vad gammal du ser ut pappa" Ja, haha, barn är ärliga sägs det?
Lillemannen har kört hårt med moster i traktens slalombacke. Lyckades på något vis få det till att hon är skyldig honom hundra pix, fast det var hon som stod för fiolerna hela kvällen som avslutades med en runda på donken...ekonomiskt geni kanske?
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback