Lustigt igen

Kom på en sak till som är lite lustigt....
Ögoncreme sån där anti-rynk, vet den att den sitter runt ögonen? Funkar den runt munnen också, eller är det bara ögonrynkor som försvinner? Tjejer/killar som jobbar på skönhetssalong (heter det så? låter gammalmodigt...) får de aldrig rynkiga händer? De jobbar ju med cremer och sånt dagarna i ända....
Den creme jag finner mest intressant är nog ändå nagelbandscreme....förbaskat svårt att få den endast på nagelbanden...för den gör väl ingen nytta om den hamnar lite längre upp på fingret?? Jag som inte har några nagelband...hur ska jag göra? Eller jag kanske inte har några för att jag slarvat med cremen? Antagligen så, fy skäms på mig!
Vem kommer på alla dessa krämer? Måste vara en sjuk människa? Eller smart...allt går ju tydligen att sälja...för vi behöver ju verkligen alla dessa sorter, eller hur!
Funderar även på alla dessa naturläkemedel, vitaminer och piller...men en annan gång....
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback