Lustigt

Nattcreme. Gör ditt och datt med din hud medan du SOVER. Vet inte hur lättlurad en nattcreme kan vara? Jag tog iaf på min igår kväll och var sen VAKEN hela natten. Funderade faktiskt på det där när jag smorde in plytet. Hur jag skulle göra för att lura cremen på enklaste vis. Om jag hade tagit den imorse istället, innan jag la mig för att sova, då hade den väl antagligen märkt att det var ljust ute och inte gått på det iaf... Fast det är klart, jag hade ju kunnat säga högt att det var midsommar och jag befann mig i kiruna där det väl är ljust även på nätterna? Men jag vet ju inte hur lättlurad en nattcreme är som sagt....
Samma funderingar infann sig nu på morgonen, kan dagcremen gå med på att jag sussilurar ett par timmar med den på? Den kanske bara tvärvägrar och säger "Stopp och belägg, här görs ingen nytta om du ska sova ditt spektakel!!!"
Det lustiga med allt var att en kär vän la upp EXAKT denna fundering i sin statusrad på FB idag. Lustigt, mycket lustigt!!
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Paula

Hm...d var riktigt skumt.Vart har du köpt den där nattkrämen, Häxköping kanske ? ;))

2011-01-05 @ 11:55:39
Postat av: Anonym

Ja fast skillnaden mellan en nattcreme och dagcreme vad jag hört är att nattcremen är fetare. Och dagcremen ska skydda mer mot yttrepåverkan som man utsetts för när man är ute... men jag förstår ironin ändå.. :)

2011-01-12 @ 09:33:57

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback