Tänk att det kan hända så mycket på bara en förmiddag, allt som krävs är att man bestämt sig!
Nu väntar en ny sjudagarsjobbvecka....hm...nåja. Kanske inte så lockande just nu när allt är framför mig men snart har denna vecka också gått. Tiden går förbannat fort och det är bara att hänga med!
Dax att börja planera sommarsemester. Jo, det är faktiskt så. Kommer bli flera sköna veckor i vagnen. Hoppas jag iaf. Som det ser ut nu kommer vi få dela på oss i år igen för att barnen ska få så lång ledighet som möjligt och för att det ska stämma på jobben och allt. TUR för oss och för barnen att de har sina mostrar och far-&mor-föräldrar som vill hänga med barnen. Allt kommer lösa sig det vet jag! Bara solen och värmen behagar infinna sig så kommer det återigen bli en sommar att kalla underbar!
Detta var lite om allt och inget typ. Ska slappa nu och sen jobb 15-07. KATJINGHA!!!!
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback