FREDAG!!

Japp, idag är det fredag. Känns som att det kvittar då man har semester. Lördag hela veckan tycker jag passar som bättre då.
Just nu tar jag en kaffepaus från loppis-redandet. Kommer få slita hela natta tror jag minsann.... Kanske skulle vart bra å haft den igång idag då så många åker norröver till Elmstas "lilla" happening ;)...fast nja.... Måste få lite reda först som sagt...
Planerar för att barnen får sälja glass och kaffe. De lär ju bli skitglada om de inte får så mycket sålt....iaf om det råkar bli glass "över" hahahaha.
Grabben hamnade på minigolf efter tandis-besöket. Allt såg så fint ut på röntgen. Såå skönt! Han ska tillbaka om en månad typ. För att liksom dubbelkolla en sista gång. Förhoppningsvis en sista gång. Men man vet ju aldrig hur det blir i framtiden.
Dotran ska på kalas. Party. Fredagskvällsparty. Mysigt! Sjukt irriterad på att jag inte kom ihåg att köpa present när jag var in i byn tidigare idag. Men...måste ändå in till mamsen en stund och hämta sonen så, det kvittar väl antar jag?

Roslagen, I am a taxidriver in

Roslagen, I drive my little taxi in

Roslagen, taxi taxi taxi in

Roslagen, I am a taxidriverwoman :D

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback