Hemma igen

Leksand Sommarland. Rekommenderas till barnfamiljer, absolut! MEN se till att vara där i tid. De åtta timmar de håller öppet behövs verkligen för att hinna med allt man vill göra! Alternativt ta det i två dagar! Fint boende finns alldlels nära, både för rullande boenden och hyrbara stationära...  Men soom sagt, åtta timmar är minimum för ett besök.
Nu blir det middag på stranden. Pastasallad och grillad kyckling. Sen ska vi fixa i ordning för vår loppis vi ska ha i helgen. Garageloppis. Bara hoppas att det kan bli lite försäljning så man får mera luft i huset. Finns så galet mycket grejer och prylar som inte vi behöver!
Men...först sand, sol och mys!
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Linda

Leksandssommarland är urmysigt..o ROLIGT ! :P

2011-07-28 @ 14:42:28
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Maja

Det är ett av de ställena jag längtar tills att Lilla killen är tillräckligt stor för!

2011-08-02 @ 09:11:14

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback