Joråsatte, semestertider va?

-Mamma!! Jag kan inte SOOOVA!!!! Ett frekvent klagande från barnens sängar..... Börjar på allvar inse att vi ska vrida tillbaka dygnsrytmen litegrann nu. Klockan blir lååångt över tio innan vi vaknar på morgonen, vilket innebär att kvällen blir alltför sen.
Ogillar av princip rutiner, MEN nånstans måste även jag dra gränsen...inser det faktiskt! Så om jag bara orkar kliva upp före halv nio imorn så kommer jag absolut väcka de små raringarna efter en stärkande kopp kaffe. That's my plan!
Men, allt hänger förstås på om jag orkar vakna. Suck! Ställa klockan på semestern...känns ofint på någe vis ;)
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback