Ingen bra deal!

Nä, det var ingen bra deal! Jag vet faktiskt inte ens om jag blev tillfrågad om detta. Känner mig ganska lurad faktiskt! Men nu kanske vi kan komma överens om en sak? Inte en gång till, ok? Jag tycker inte man gör så här utan att fråga. Svaret hade ju givetvis blivit nej, jag går inte med på såna saker. Så att frågan inte kom kan ju endast bero på att svaret var givet redan från början. Å andra sidan är ju förutsättningen för en repris, minimal. Ni har grävt er egen grav kan man säga!
Nu kommer jag för alltid kalla er för pottsorkar! För det är just precis vad ni är POTTSORKAR som gnagt av barken på nästintill ALLA stammar i mina hagtornshäckar... Som alla vet...bästa sättet att ta död på buskar och träd är att ringbarka... POTTSORKAR!! :(
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback