Smak av sommar!

Just delat en sommar-glass med sonen. Eller delat? Njae, vi åt varsin faktiskt!! :D
Underbara vännen på andra sidan byn hjälper oss med lilla loppan idag när jobbet drar i oss lite extra... Hon ska tamme sjutton också bjudas på sommarfika nån dag! Så härligt att ha en fin vän som jag får hjälpa och låta hjälpa mig.
Fantastiska killen får vara ensam ett par timmar, men han hade en lekkompis på G så han har nog sällskap ändå nu ser det ut som...
En liten paus så här på em och sen bär det av igen! Längtar såå efter denna helg. Mys och ledigt för nästan hela slanten! Klockan är snart 15:00 på fredagem och DÅ stämplar jag ut till ledig helg!! UNDERBART
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej!

Jag håller bara med dig! Det är kanon att ha varandra. :)

De verkade ha kul dessutom så det var bara finemang.



Åhhh Gud så gott det såg ut med en sån Magnum... ;)



Snart fikar vi! Hoppas sluttampen på veckan först går fort och sen lite långsammare då. :)



Stor kram <3

2011-03-30 @ 18:37:24
URL: http://frostnatter.wordpress.com

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback