2011-11-28

Men visst är det underbart. Tänkte först ta 6:04-bussen till jobbet. Besinnade mig och låg kvar, väl på 7:09-bussen börjar jobbtelefonen ringa. Lovely!! ;) Dagen har flugit fram och jag telefonen har gått varm, liksom jag. :O Väl hemma så inser jag att jobbmobilen går att stänga av....iaf när batteriet tar slut. TUR att chefen har min privata mail... hahahah!! :D
Imorn ska vi på't igen!! Och det bästa av allt! Jag har bokat frissan efter jobbet! :D LYX!
Mer lyx är att få söndagsmiddag hos mamma, packa ner resterna till matlåda. Underbara fantastiska mamma! TACK för god middag och god matlåda.
Ännu mer lyx. Dusch och en varm säng i huset som är uppvärmt av en sprakande brasa.
är så galet trött så jag vet inte vad jag tänker...ännu mindre vad jag skriver...
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback