Lite skrytsam får man vara!

Trött...tröttare...Ingis. Typ så. Två sjukt intensiva dagar, precis som det ska vara när man startar nytt jobb. Fantastiskt mycket att ta in. Komma ihåg och lära. Underbart att ha sin rutin att luta sig mot. För är det något jag insett under dessa två korta dagar så är det att jag är en människa som faktiskt skaffat sig kompetens och rutin. Vilket är en bra sak med att åren går, även om jag många gånger känner mig som en rookie, så inser jag att tid ger kunskap. Samtidigt som det kanske är lite ovant att tänka sig som "erfaren", men jag unnar mig det nu. Ja, jag unnar mig faktiskt att säga till mig själv att "-Jag är bra!" ;)
Dagens tips!
Säg till dig själv 10 gånger att du är bra! Det känns faktiskt skönt och några steg blir lättare att ta på livets promenad! :D Och den leriga stigen känns lite kortare för en stund... ;)
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback