Metaforernas afton?

Ynka två veckor kvar av det gamla. Sen börjar det nya på riktigt! Spännande som tusan! Och fantastiskt sorgligt! Jag har av någon anledning svårt med separationer. Alltså jag har inga problem med att byta från Gevalia till Löfbergs lila. Inte heller Skogaholms till Pågen är något som bekymrar mig det minsta. Men börjar vi snacka stora saker, som att flytta, byta jobb, byta bil osv. Ja, då gnager det mig lite mer och jag vill helst stå kvar på perrongen och se tåget åka. Fast, jag är så sjukt rädd för att komma försent till nästa station, så jag hoppar på ändå. Just nu känns det som att jag skulle vilja ta bussen som går före tåget, för att få en glimt av vad som väntar där på nästa station. Men det går kanske inte? Antagligen lika bra det?
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha nu är du sådär klurig igen! Vilka funderingar. Eller rättare sagt formuleringar av funderingar. ;)



Jag tycker det är vågat, rätt och jättekul! Hoppas det blir hur bra som helst för dig nu! <3

2011-11-16 @ 18:19:25
URL: http://frostnatter.wordpress.com

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback