Nåt jag inte brukar göra

Brukar sällan, eller aldrig faktiskt länka till någon Tävling som en annan bloggare har. Men denna kunde jag inte motstå. ;) Har ju en plan, som Sickan, hrm, Charles Ingvar brukar säga. En gigantisk plan och det är tur för mig att jag har en underbar snickare i huset.
I vår källare, som jag ibland känner att jag skulle kunna fylla igen med ett par (miljoner) kubik cement, finns det ett utrymme som jag skulle vilja göra om till sovrum. Det lilla projektet innebär att en betongvägg ska rivas, en vägg ska sättas upp fast inte på samma ställe såklart. Golv ska läggas och det ska målas väggar och tak. Tänker mig en liten walk-in-closet, mjuka fotöljer i en myshörna, varma mattor på golven och så där "inredningstidnings-vackert". Problemet med att få verkligheten i källaren att stämma med verkligheten i en tidning är nog kanske just ljuset? Alltså, det är baske mig inte ljus, inte dagsljust i en källare i alla fall. Men så såg jag ju den där bloggen, att man kan vina vit färg som reflekterar ljus. Tjolaho!! Det måste ju vara perfekt till min "lilla" plan? Eller vad tror ni?
Visst är det vackert med vitt!? :D
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback