Vad har nyrakade ben för inverkan på livet? Egentligen?

-"Men mamma, om du ska bada i badhuset så måste du ju duscha igen!" konstaterar min kloka lilla Loppa.
-"Jaa, du. Men eftersom mamma nu ska utstå ett antal timmar av fysisk nakenhet och bikini-förnedring i badhuset vill hon faktiskt raka både benen, bikinilinjen och lurvet under armarna ska också väck. För det får henne att känna sig något mindre vintersaggig och någon har inbillat henne att självförtroende växer om man hyvlar sig på vaderna." säger jag inte...
-"Men ojdå, det tänkte jag inte på" svarar jag istället. Och varför säger jag så? Ja, inte kan man väl som mamma säga att det är snyggare med blekfeta rakade ben än blekfeta håriga? Kanske, kanske att man kan skjuta kraven på att uppnå skönhetsidealet en stund framåt för Loppan's del om man ljuger om en sån sak? Vilket inte alls är särskilt troligt, lika otroligt som att nyrakade ben automatiskt ger mindre saggig mage och mer sommarfräsch hud.
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback