Pirri pirri?

Många runt om mig som får barn just nu. Kusiner, gamla klasskamrater, gamla kollegor och annat löst folk ;) Små söta varelser som ploppar ut till höger och vänster. Bebismys och första smakprover, rulla runt och ta första stegen. Överallt. Allt är så sockersött och urmysigt!
Jag ska erkänna en sak. Helt ärligt! Det pirrar inte det minsta i mina äggstockar! Jag känner att jag är såå färdig med vaknätter, bajsblöjor, magknip, bulor i pannan, kladd och klet vid matbord och skötbord. Nappar som är borta och välling som är för varm.
Jag älskar mina barn. Tro inget annat! :D Men just den där baksidan av föräldraskapet är vi klara med. Att börja om känns så långt bort, faktiskt. Vi har andra fram- och baksidor nu. Såklart. Att vara förälder är aldrig bara rosenrött och supermys. Men att börja om? Näe tack! :D
'
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback