Svanbergaskogen eller Killimanjaro?

Jodå. Såhär är det just nu!
Dottern har gett sig fan på att hon ska springa Stockholm Maraton, precis som mostrarna... (Mini-maraton 1,2km)
Och som alltid, har man tatt fan i båten så får man ro den iland. :D Nu släpar hon ut mamma på löparträning och efteråt måste man göra 10 armhävningar, 20 situps och plankan 2x10sek.
Idag var första gången. Hon sprang. Jag sprang. Sonen sprang tills han djupdök i skogens kallaste vattenpöl. Då lovade han dyrt och heligt att han INTE kommer springa nån j**la maraton. Dottern fortsatte springa (i åttor runt en gråtande iskall storebror och en flåsande mamma). Jag blev lite sur för att jag vart tvungen att gå med blötdjuret. var ju som inställd på att klara av de där 2kilometrarna.... ;)
Imorgon är det fotbollsträning för grabbarna och löpträning för brudarna.
Tänk att man gör tametusan allt för sina barn...till och med löptränar...undrar vad det blir nästa gång hon ger sig fan på nåt? Mount Everest? ;)
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback