Varning...läs inte detta om du är känslig!

Hahahaha...den rubriken avskräcker ju inte direkt...nu är'u nyfiken va? ;)
Men på riktigt detta är SKITÄCKLIGT!! Så inga kommentarer om att jag inte varnat dig nu...okej? :D
Hosta, jag har en förbannad hosta. Slemmet i lungorna känns på utsidan av min lilla kropp när jag hostar som värst. Riktigt äckligt, att känna hur det rosslar där inne...hua!
Min fina kollega i Rimbo gav mig acetylsystein, tack för det! ;) Slemlösande brustabletter som funkar...efter en veckas användning... ;)
Okej, jag sa att jag varnade dig ;) Nu kommer det....
Fick värsta äckliga attacken här nyss... ni vet så där så man blir rädd att frukosten ska komma upp...men se det gjorde den inte...men lätt en (1) dl slem...segt äckligt jävla gulgrönt slem.
Men nu kan jag andas igen...bubblet är borta i lungorna. Hoppas på att det inte kommer tillbaka heller. Fy fan, jag trodde jag skulle dö när skiten kom upp ur strupen. Så jävla äckligt!
Och varför jag överhuvudtaget skriver ner detta i min blogg, vetetusan ;)
Återkommer :D

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback