20120614

Då har vi startat upp antibiotika-kuren. Loppan är duktig som få, en riktig fena på att svälja tabletter trots halsflussen. :D
Sommarlov har det blivit också. Sonen har fullt upp med att hinna allt man ska göra på ett sommarlov. Idag fick han som "huvudvärk" ett tag. Det är svårt att säga nej till kompisarna. Hur som helst så tog han sig iväg efter ett par timmars legobygge med lillesyrran. Kompisarna hade ringt typ 15ggr och undrat om han inte kunde komma och leka snart.... Tuff skit det där med sommarlov... ;)
Ikväll är han på VIP-middag med tillhörande speedwaytvävling. Bara en sån sak... MYYYS! :D
Jag jagar flugor som en bindgalen. Stickar småkläder till babyborn, en baddräkt är på beställning. Verkar bli bred, lång och sjukt konstig. Går lika illa som att ta dör på alla byns flugor typ... Visar bild senare. Ja inte på flugorna då förstås... ;)
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback