Update

Är inte inne i en bloggande fas i livet. Koncenterar mig på nuet och dokumenterar väldigt lite av det här.
Sen sist har det dock gått utmärkt bra för grabbarna i fotbollen. Djugården åkte på 14-0, vätö fick också dom stryk med 6-3, på onsdag väntar en match mot BKV, vi hoppas sviten håller i sig.
Gubben har varit sjuk, opererats och blivit frisk. Åter på banan vilket är mycket skönt! :D
Loppan hon galopperar på hästen i ösregn och springer maratonn i kallaste sommarvädret på 81 år. Och som hon gör det. Min lilla prinsessa. Inte visste jag att hon kunde springa så fort!? Fast mamma glömde springskorna hemma så tog hon sig 1,2 km på ynka 6 minuter och 18 sekunder!! På den tiden hann hon inte bara transportera sig från start till mål utan även knyta skorna och stanna i vätskekontrollen.
Jag efter loppet: "Var det som du trodde att springa Minimaraton?"
Loppan: "Det var bättre än i drömmen"
Ja, det kanske säger allt om hur det var! :D Vädret till trots. Och att det gav extra energi att höra sin egna hejarklack på upploppet finns det inga tvivel på! Tack till maratonmostrarna med sällskap! <3
Även jag har varit ute på roligheter.... 40-årsparty och möhippa. Länge sen det var partaj två helger i rad :O
Nog om det.....
Nu så startar jag grillen och årets första middag på altanen serveras snart. Grillad kyckling med färskpotatis. Gött mos!
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback