MÅNDAG!

Idag är det ledig dag. Sonen har någon sorts "Jagharsovitförliteihelgenochpassarpåattfåmigrännärmammaärledig"-sjuka.... Suck. I kombo med nationellaproven-ångest. Tråkigt! Men okej. Va hemma då, med tillägget att fotbollsträningen ikväll ryker all världens väg och TV.n stängs av kl 20:00 ikväll.
Dotran ska ÄNTLIGEN till örondoktorn. Vi får väl se om det är en hörselnedsättning eller om det är vaxproppar? Jag tror mer på det första tyvärr även om det andra också är ett faktum. Hur som helst, skönt att det kan bli av nu. Tidigare besök har stoppats av nya otiter, men nu var det ju ett tag sen så....
Kollar just på "vädret" på Tv, ser ut som att det blir vår nu. Blåsigt men vår. Lovely! Älskar vår!
Nä, dags att fixa sig klar och hämta loppan igen.
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback