Ont, det gör ont!

Det vär länge sen sist....
Loppan var hos doktorn ja... Vaxpropp som var i storlek med Kidneyböna plockades ut. Dock ej ur det örat där hörseln var som sämst, tyvärr. Så en kombo av propp och hörselnedsättning var det och återbesök inbokat.
Tre år sen jag fick den där sjuka smällen i ryggen. Idag känns det som att det var igår. Har så sjukt fruktansvärt ont! Sådär riktigt så man inte vet var man ska ta vägen. Sitta still är en pina. Tänkte att putsa fönster skulle vara toppen, röra på alla stela muskler. Nope, etter värre vart det! Så nu sitter jag här, kan knappt lyfta armarna för att ens skriva här. Sticka kan jag bara glömma :(
Allt går över när det är som värst...undrar när det tänker bli som värst ?
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback