Sköna söndag?

Vaknade inte i ottan men det blev frukost vid Tv, en timme efter att starten gått. Starten för vasaloppet såklart. Vart just idag lite avis, vackert väder och strålande vintersol. Fast sen när det visade sig att det varit -17 då startskottet gick, kändes det inte så tvärtokigt med kaffe och filt i soffan... ;)
Har inte ändå, trots mildare temperatur, kommit upp ur soffan nämnvärt längre stunder. Loppans rum fick en liten uppsnygg som vi kallar det i hemtjänsten. Lite kläder har allt cirkulerat i maskinen och disk har trolleritrollera blivit ren i en annan maskin.
Känner mig trots allt väldigt ineffektiv. Trist, dålig och inte alls så superhjältig som jag helst skulle önska! Blottar mig lite och avslöjar att jag egentligen är väldans olycklig. Men säg why? Vårdepp? Saknar så otroligt. Längtar bort så kopiöst. Men många steg är svåra att ta... Därav blir man kvar på stället, omringad ov olycklighet. Och andras välmående och lycka svider som eld i själen. Har svårt att ens unna andra lycka. Så olikt mig, eller?
Hur som helst. Lugg och lila byxor...jag känner inte igen mig själv varken utvändigt eller invändigt...
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback