Barnalös

Loppan är hos älskade farmor och farfar. Messi är hos kompis på övernattning. Mannen gick till grannen och jag sitter alldeles ensam. Kanske inte helt allén ändå? En envis och småslö fluga surrar runt i ögon och öron (varför alltid där?) och på golvet under bordet ligger mamma katt med sina små sötisar <3
Jobbhelg väntar. Ganska lugnt imorgon, värre på söndag. Vart är alla arbetslösa undrar jag? Jobb finns ju, va gnäller ni om?  ;)
Vad har då hänt sen sist? Not mucho... :S  Jobb, jobb och åter jobb. Småfix i trädgård där emellan Rabatter som fixats, land och drivbänk har fått sig varsin omgång. Potatis i jorden precis som salladsfröer och tomatplantor. Saknar ett redigt växthus. Nån gång i framtiden när trädgården inte domineras av bollskjutande pojkar i varierande åldrar, ska jag skaffa mig ett hus av glas.
Nu ska jag skaffa mig en god natts sömn. I need so badly! D
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback